Happy Day

Hitills har idag faktiskt varit en helt okej dag :-) Adm var riktigt kul, var inte direkt ngn som vill gå därifrån hehe, och min PP blir ritkigt snygg tycker jag faktiskt :-)

Efter skolan cyklade jag och hämtade ut paketet från GinaTricot, och kjolen var riktigt snygg, lagom puffig och så, kommer blir riktigt nice :-)

Här om dagen läste jag om H&M Home osm kommer i vår. Fick även hem en katalog med det idag och jag tror att det kan blir riktigt riktigt nice! Snygga grejer iallafall :-)

Ska vänta på OTH nu, läsa lite natur och senare blir det en promenad med Sofia :-)


Favoriten är detta kuddfodral med Manhattan-motiv, hur snyggt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0