Det var ju det där med att plugga..

Har inte kommit igång med naturen än, men tänkte att jag ska väl fixa det nu. Usch det är så tråkigt att plugga, iofs kan jag nästan naturen redan, men ändå det är så sjukt tråkigt. Men det lättar lite genom att veta att det bara är ett prov till innan jul (visserligen tyska vilket inte gör saken roligare) och man får väl försöka vara positiv tycker jag :-)

Tjejerna och jag fortsatte att planera den 21a, kommer bli glögg, peppisar, lussekatter, julmust, skummtommtar, Sunes jul, knäck, you name it! Vi ska ha allt man har på julen, åh det kommer bli så mysigt, riktigt skönt att ha något att se fram emot :-)

Ska väl ta tag i den där dumma naturen nu, men sista provet i NkB. Yes, ännu en kurs till handlingarna!


Jag, Ellinore, Fia, Anna, Johanna, Jenny och Safa i Köln i våras.. Åhh minnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0