Måndag

Att sjunga på musiken gick tusen gånger bättre än jag trot! Och tro det eller ej, hon sa att jag hade en jätte fin röst! Sjöng som sagt Sara Bareills Love Song (för övrigt helt underbar)! Blev vääldigt glad :D haha Fösta som någon gång sagt att jag har en fin röst när jag sjunger :) Annars brukar det vara ungefär "Ullis du borde vara med i radio.." Ni fattar ;) haha

Redovisningen drog över med en och en halv min, men annars gick den riktigt bra ;)

Efter skolan blev det mjukglass med Emma och Danne i det underbara vädret! Så jäkla snyd att man måste sitta inne och plugga engelska hela kvällen.. Mumma..

Ne jag vill ut i solen! NUNUNU!

Kommentarer
Postat av: Kalle nielsen

din musikpedagog måste vara tondöv.

2008-04-21 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0